tirsdag den 14. februar 2012

HOME SWEET HOME

Hej bloggen.

Jeg er endelig hjemme efter en fantastisk weekend med emilie og tanja!

Vi har hygget rigtig meget. Men vi blev så enige om at tage til slagelse og hygge os lidt idag, det er jo valentines dag! :-*
Vi møtte nanna og anne i slagelse, så vi gik rundt med dem og fik grint en masse!

BILLEDER!
Mig ude i sneen
 Mig i sneen
 Emilie i sneen
 Emilie der skulle vise hun kunne være i sit ''æg''
 SÅ ER DER GJORT KLAR TIL VI KAN SOVE!
 MHH, kage.
 Lækker aftensmad

 Sodavanden der brusede over... )-:
 Cookies is
 mums, cookies is med pandekager
 Cookies is!
 Mig der kom til at kikke ind til Emilie mens hun tissede f9zz I:
 Mine nye bodorøde bukser. :-)
 Mit nye pandebånd
 Mine nye øreringe undtagen marguritterne, tog dem i der sad der hæ. :-)
 Mine nye øreringe.
ALT mit neglelak! De 4 foreste er nye. :-)

Stine Mahlert

2 kommentarer:

  1. Fin blog du har :-)
    Vi ville blive glade hvis du ville tage et kig på vores blog!

    Knus
    Cecilie Kjelgaard & Cecilie Lindhardt
    www.strangers---in---paradise.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej :-)
    Har taget et kig på din rigtig fine blog!
    Håber vi kan følges!! http://emma-andersen.blogspot.com/
    BTW, håber du vil være med i min giveaway - http://emma-andersen.blogspot.com/2012/03/giveaway.html

    SvarSlet